ESG News

Къде грешат бизнес лидерите в комуникацията със служителите?

Общуването е умение, което всеки работодател и мениджър трябва да придобият, за да подобрят резултатите на компанията

Споделяне:

Има три често срещани грешки в комуникацията между работодател и служител. Те проличават във визията, резултата и представянето на компанията. Бизнес списанието Inc. разглежда предполагаемите предпоставки за това.

Бизнес лидерите редовно задават очакванията си към членовете на екипа в бележки, срещи и имейли. Комуникацията е нелесна задача, а мениджърите са натоварени с тази отговорност. Успешното определяне на задачите зависи от взаимното разбиране. Това означава, че бизнес лидерът и неговият служител взаимно се съгласяват как да тълкуват и осмислят работните ангажименти.

За да могат бизнес лидерите да определят ясни очаквания към членовете на екипа, те трябва да са директни комуникатори. Прямотата обикновено се свързва с липса емпатия, но без нея няма как работният процес да е ползотворен. Ето кои са трите основни комуникационни грешки, които пречат на работодателите и мениджърите да постигнат разбиране със служителите си.

Когато бизнес лидерът заобикаля проблема

Това се случва, когато се употребяват двусмислени думи. При липсата на взаимно разбиране, членът на екипа не знае кой е желаният резултат или кой е отговорен за постигането му. Заобикаля се проблемът, когато се използват изрази като „ние“ или „всички ние“. По този начин работодателят избягва неудобната ситуация, която може да повлияе на настроението на екипа.

Когато не е идентифицирана целта на разговора или каквато и да е референтна точка, служителите не знаят какво да променят. Това може лесно да се предотврати, като се използват конкретни имена и примери. Така проблемът става ясен и се знае кой може да се справи с него.

Когато бизнес лидерът не споделя цялата история

Някои работодатели минимизират информацията заради опасения, че тя може да бъде възприета погрешно. Това създава бариера за взаимното разбирателство, тъй като служителят няма точни указания, които да ръководят последващите му действия, от които зависи решаването на даден проблем.

Някои бизнес лидери използват твърде извинителен тон (напр. “може би”, “бихме могли”, “потенциално”), за да смекчат „тежката“ информация. Промяната идва, когато се даде яснота за цялата картина. Ръководителят трябва да обърне внимание на това доколко директно комуникира трудните изисквания и забележки.

Когато бизнес лидерът не проследява неразрешен казус

Това е породено от опасения, че повторното разглеждане на въпроса прави мениджърите натоварващи. Липсата на взаимно разбиране за проблема възпрепятства разрешаването му. В този случай трябва да се проследи и постави краен срок за отговор. Всеки професионалист е получавал объркващи инструкции, а лошата комуникация за неразрешени казуси вреди и на двете страни.

Установяването на промяна в работния процес изисква упоритост и отдаденост от страна на бизнес лидерите. Когато работодателите носят отговорност за добрата комуникация, екипът вижда, че са честни относно желаните от тях резултати, а крайният резултат е налице.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ