• Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
English

Брандализъм превзема билбордовете в Европа

Афродита Дурмишева от Афродита Дурмишева
3 години преди
в Тенденции
A A

Брандализъм постави сатирични „реклами“ на билбордове в Амстердам, Барселона, Бристол, Брюксел, Лиеж, Лисабон, Лондон, Нант, Норич, Париж, Рим и други европейски градове. Организацията протестира срещу рекламните кампании и подчертава ролята на авиокомпаниите за увеличаване на емисиите на парникови газове. Климатичните активисти заявяват, че техните плакати подчертават „липса на смислени действия на авиационната индустрия по отношение на изменението на климата“,

Авиокомпаниите, посочени в произведенията, включват British Airways, KLM, Lufthansa, Ryanair, Easyjet, SAS Airlines и Etihad. Едно от произведенията е на художника Дарън Кълън и изтъква прекомерния въглероден отпечатък на полетите в бизнес класа със саркастичния текст: ,,Правим бизнес класата зелена с първото в света бордово голф игрище”. Друго произведение е на Мишел Тилицки и показва самолет, който лети над горски пожари, със заглавие ,,Летете отговорно?’’

Всички произведения целят привличане на вниманието към твърденията за устойчивост, направени от авиокомпании и летища, които според активистите замаскират въздействието на авиацията върху планетата.

Снимка: facebook/ Fossil Free London

Глобалната реклама на авиокомпаниите е възможно да е отговорна за приблизително 34 мегатона емисии на въглероден диоксид през 2019 г. – еквивалент на изгарянето на 17 милиона тона въглища, според доклад на Грийнпийс.

„Привлекателността и блясъкът на високовъглеродния начин на живот, като честото летене със самолет, е целенасочено създадено от рекламната индустрия и не показва признаци на отслабване – въпреки едно от най-горещите лета в историята“, казва Тона Мериман от Брандализъм.

Активистите, които защитават сатиричната рекламна кампания, подкрепят призиви за забрана на рекламата на тютюна и спонсорството на изкопаеми горива. Нарастващата международна инерция за забрана на високовъглеродни реклами набира скорост.

Активисти призовават законодателството да прекрати високовъглеродния маркетинг

Градове като Амстердам и Сидни вече нямат реклами за изкопаеми горива в обществените пространства. Активисти от 40 различни организации изискват законодателство, което да прекрати високовъглеродния маркетинг. 

„Рекламирането на авиокомпании и летища увеличава търсенето на полети и унищожава климата“, казва Роби Жилет от Adfree Cities, една от 40-те организации, подкрепящи призива. „Спешно трябва да видим създаването на жизнеспособни, устойчиви транспортни алтернативи на летенето, които гарантират сигурност на работните места за служителите, които понастоящем работят в авиацията.“

Снимка: facebook/ Fossil Free London

Глобалната компания KLM заявява, че е напълно наясно с важността на устойчивостта и въздействието на авиацията върху околната среда.

„KLM е глобална марка и ние непрекъснато актуализираме нашата комуникация, за да отразим както промените в собствената ни политика, така и очакванията на нашите заинтересовани страни и обществото“,  посочва говорител.

„Ние използваме нашите комуникационни канали, за да представим нашата програма за устойчивост. В цялата ни комуникация ние се стремим да бъдем възможно най-прозрачни, ясни и фактологични относно нашите действия и времева рамка.“

Търсенето на отговорност от корпорациите и преосмислянето на привилегирования навик на пътуването със самолет е необходима стъпка към намаляване на емисиите. 

Тагове: British AirwaysEasyjetKLMLufthansaRyanairSAS AirlinesавиоиндустрияБрандализъмглобална компанияекологична организациязатопляне на планетатаИзбор на редактораКлиматични активистиустойчивост
Сподели234Tweet146Сподели41

Свързани Новини

инфраструктура
Тенденции

Зелената и синята инфраструктура могат да направят градовете по-устойчиви на изменението на климата

от Danail Kanev
юли 12, 2025
0

От подводни улици до нажежени тротоари, градовете живеят в настоящето и бъдещето на климатичните промени. Само през 2023 г. бедствия,...

Прочети ощеDetails
папа
Тенденции

Защо папа Лъв XIV отслужи „зелена литургия“?

от Danail Kanev
юли 11, 2025
0

Папа Лъв XIV проведе първата „зелена литургия“, използвайки нов набор от молитви, призоваващи за грижа за Божието творение, предава Евронюз....

Прочети ощеDetails
мебели
Тенденции

Мебелната индустрия в Европа настоява за намаляване на бюрокрацията

от Божидара Живкова
юли 11, 2025
0

Европейската конфедерация на мебелната индустрия (EFIC), в която членува и БКДМП, заедно с други европейски организации и партньори настоява за...

Прочети ощеDetails
слънчевата енергия
Тенденции

Слънчевата енергия стана най-големият източник на електроенергия в ЕС за първи път

от Danail Kanev
юли 11, 2025
0

През юни слънчевата енергия генерира повече електроенергия в ЕС от всеки друг източник. Това се случва за първи път в...

Прочети ощеDetails
Тръмп
Тенденции

Тръмп налага 35% мита за Канада, обмисля 15%-20% мита за останалите

от Божидара Живкова
юли 11, 2025
0

Президентът на САЩ Доналд Тръмп засили митническите си атаки срещу Канада, заявявайки, че САЩ ще наложат 35% мито върху вноса...

Прочети ощеDetails
Последни
Следваща Статия
Биоразнообразието бързо се издига в дневния ред на ESG инвестициите

Биоразнообразието бързо се издига в дневния ред на ESG инвестициите

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни новини

качеството на въздуха

Бизнес лидерите трябва да включат качеството на въздуха при вземането на решения

юли 13, 2025
инфраструктура

Зелената и синята инфраструктура могат да направят градовете по-устойчиви на изменението на климата

юли 12, 2025
климатични технологии

Защо сега не е моментът да се пестят инвестиции в климатични технологии?

юли 12, 2025
папа

Защо папа Лъв XIV отслужи „зелена литургия“?

юли 11, 2025

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

ESG-black

Страници

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Част от групата на

Part of the group of:

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Terms of Use

Protection of personal data

Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .

© 2025 All rights reserved! Building and Digital Marketing thanks to MasterWeb LTD.

Няма резултат
Виж всички резултати
  • Contact us
  • Team
  • Advertising

© 2023

  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти

Forgot Password?

Sign In