Множество проучвания на водещи организации доказват, че разнообразните организации се представят по-добре, имат по-висока удовлетвореност на служителите, имат по-добра финансова възвръщаемост и са по-иновативни в сравнение с компаниите, представили се най-лошо откъм разнообразие.
Финансовите измерения
Анализ на Маккинзи, глобална консултантска фирма, която проучва въздействието на разнообразието от 2015 насам, показва, че компаниите с най-голям дял на полово разнообразие в ръководните екипи са имали 25% по-голяма вероятност да имат над средната рентабилност, в сравнение с компаниите, представили се най-лошо откъм разнообразие. Последните данни са от 2019 г. от проучване, наречено „Разнообразието печели“, в което е доказано, че фирмите с по-голямо разнообразие на включени култури в екипите си са имали с 36% по-високи печалби.
В областта на иновациите
Когато служителите „мислят, че тяхната организация е ангажирана и подкрепя многообразието, и се чувстват включени“, способността им за иновации се увеличава с 83% според проучване на Делойт.
Хората с различен пол, възраст и възможности дават различна гледна точка върху продукта или услугата, която компанията извършва още на етапа на разработка. Участието на различни групи увеличава стойността на екипа и все повече компании разбират това.
По-добри решения
В проучване, поръчано от Форбс през 2017, което анализира приблизително 600 бизнес решения, взети от 200 различни бизнес екипа в голямо разнообразие от компании в продължение на две години, се доказва, че приобщаващите екипи вземат по-добри бизнес решения до 87% от времето. Екипи, които следват приобщаващ процес, вземат решения 2 пъти по-бързо с половин на брой срещи. Решенията, взети и изпълнени от различни екипи, водят до 60% по-добри резултати.
Силна работодателска марка
Компаниите, в които разнообразието е ясно комуникирано са по-атрактивни като работодателска марка. 54% от анкетираните жени и 45% от мъжете са казали, че са проучили дали една компания има политики за разнообразието и включването когато са решавали да приемат позицията, се казва в доклад на ПрайсуотърхаусКупърс.
Компаниите могат да се възползват от съществуващото разнообразие, като включат повече различни служители в бизнес решенията.