ESG News

Търсене
Close this search box.
Търсене
Close this search box.

Икономическите ползи от разнообразието

Разнообразните организации се представят по-добре, имат по-висока ‎удовлетвореност на служителите, имат по-добра финансова възвръщаемост и са по-‎иновативни

Споделяне:

Множество проучвания на водещи организации доказват, че разнообразните организации се представят по-добре, имат по-висока ‎удовлетвореност на служителите, имат по-добра финансова възвръщаемост и са по-‎иновативни в сравнение с ‎компаниите, представили се най-лошо откъм разнообразие‎.

Финансовите измерения

Анализ на Маккинзи, глобална консултантска фирма, която проучва въздействието на разнообразието от 2015 насам, показва, че компаниите с най-голям дял на полово разнообразие в ръководните екипи са ‎имали 25% по-голяма вероятност да имат над средната рентабилност, в сравнение с ‎компаниите, представили се най-лошо откъм разнообразие. Последните данни са от 2019 г. от проучване, наречено „Разнообразието печели“, в което е доказано, че фирмите с по-голямо ‎разнообразие на включени култури в екипите си са имали с 36% по-високи печалби. ‎

В областта на иновациите

Когато служителите „мислят, че тяхната организация е ангажирана и подкрепя многообразието, и се чувстват включени“, способността им за иновации се увеличава с 83% според проучване на Делойт.

Хората с различен пол, възраст и възможности ‎дават различна гледна точка върху продукта или услугата, която компанията извършва още на ‎етапа на разработка. Участието на различни групи увеличава стойността ‎на екипа и все повече компании разбират това.

По-добри решения

В проучване, поръчано от Форбс през 2017, което анализира приблизително 600 бизнес решения, взети от 200 различни бизнес екипа в голямо разнообразие от компании в продължение на две години, се доказва, че приобщаващите екипи вземат по-добри бизнес решения до 87% от времето. Екипи, които следват приобщаващ процес, вземат решения 2 пъти по-бързо с половин на брой срещи. Решенията, взети и изпълнени от различни екипи, водят до 60% по-добри резултати.

Силна работодателска марка ‎

Компаниите, в които разнообразието е ясно комуникирано са по-атрактивни като ‎работодателска марка. 54% от анкетираните жени и 45% от мъжете са казали, че са ‎проучили дали една компания има политики за разнообразието и включването когато са ‎решавали да приемат позицията, се казва в доклад на ПрайсуотърхаусКупърс.

Компаниите могат да се възползват от съществуващото разнообразие, като включат повече различни служители в бизнес решенията.

Запишете се за нашия бюлетин

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ