Председателят и главен изпълнителен директор Джеймс Куинси съобщи, че Coca-Cola дава приоритет на инвестирането във водата. Водната стратегия на компанията за 2030г. има за цел да постигне устойчивост в операциите на компанията, предава ESG News.
Ние осъзнаваме, че водата е от съществено значение за нашия бизнес и за общностите, в които работим, и сме решени да бъдем отговорни стопани на този жизненоважен ресурс. Искаме да направим това, като подобрим наличието на вода, качеството, достъпа и управлението – и възприемем по-подробен подход, базиран на водосбора. Накратко, ние се фокусираме върху това, което е най-важно, там, където е най-важно“, каза Куинси.
Koи са трите цели, свързани с основните фокусни области на стратегията?
- Постигнете 100% кръгово използване на вода – или регенеративно използване на вода – в 175 съоръжения, идентифицирани като „лидерски места“ до 2030 г.
- Работете с партньори, за да помогнете за подобряване на здравето на 60 водосбора, идентифицирани като най-критични за операциите на компанията и веригите за доставки на селскостопански продукти до 2030 г.
- Стремете се да върнете кумулативно общо 2 трилиона литра вода на природата и общностите в световен мащаб между 2021-2030 г.
По време на конференцията Беа Перес, старши вицепрезидент и главен служител по комуникациите, устойчивостта и стратегическите партньорства, обяви, че компанията се присъединява към отворения призив на бизнес лидерите за ускоряване на действията по водата – инициатива на Глобалния договор на ООН, Главния изпълнителен директор за водата и други . Продължавайки колективните действия, компанията се присъединява към това усилие от трима нейни бутилиращи партньори – Coca-Cola FEMSA, ARCA Continental и Coca-Cola Europacific Partners.
Тази инициатива означава, че компанията ще си партнира за изграждане на водоустойчивост в операциите и веригите за доставки и ще работи с партньори за постигане на колективно положително въздействие върху водата в поне 100 уязвими водни басейна до 2030 г.
Освен това фондацията на Coca-Cola наскоро отпусна безвъзмездна помощ от 1.25 милиона долара на глобалната организация с нестопанска цел Imagine H20 за мащабиране на предприемачески решения за общности, страдащи от воден стрес и засегнати от климата.
Прочетете още:
100% от опаковките на всички Coca-Cola продукти вече са рециклируеми