Днес е Часът на Земята, като се очаква милиони хора по света да се включат в мащабната инициатива. Организираното от WWF събитие е най-мащабното събитие, посветено на опазване на околната среда. По този повод трима представители на три компании отговарят на въпроса: „ Какво прави вашата компания за благосъстоянието на планетата?“.
Симона Стилянова, основател на „Основа“:
Създадoхме „Основа“ с идеята да помага на бизнеса и да процъфтява в синхрон с околната среда. А това може да се случи единствено когато се базираме на данни, поставяме си конкретни ясно измерими цели и комуникираме прозрачно с всички заинтересовани страни, ангажирайки ги за промяна.“
Биляна Младенова- Милева,Мениджър ESG стратегия „Уникредит Булбанк“:
За „Уникредит Булбанк“ е изключително важно да се присъедини към Часът на Земята и да даде добър пример. Банките имат основна роля в екологичната, социалната и управленска трансформация. Трансформацията за нас е ежедневие, мисия и е част от нашата стратегия. Работим по различни направления, създаваме портфолио от продукти със зелена и социална насоченост.“
Румен Йончев, мениджър „Ключови клиенти“ на „Кингли“ :
„Кингли“ е компания, която се занимава с производство на чорапи и текстил. Ние сме една от 52 компании във световен мащаб, които притежаваме Gots Organic сертификата – най-високото ниво на органичен памук. Това е текстил, който щади околната среда. Компанията допринася за изграждане на една по-добра атмосферa. Всичко това постигаме чрез дрехите, които произвеждаме за нашите клиенти. Глобалният стандарт за рециклиране, който също притежаваме, е изключително важен за нас и нашата работа, включително и за нашите клиенти.“
Прочетете още:
Часът на Земята 2023: Защо е важен и какви дейности предлага WWF?