ESG News

Часът на Земята: Какво правят компаниите за широкомащабната инициатива?

Включете се в Часа на Земята

Споделяне:

Днес е Часът на Земята, като се очаква милиони хора по света да се включат в мащабната инициатива. Организираното от WWF събитие е най-мащабното събитие, посветено на опазване на околната среда. По този повод трима представители на три компании отговарят на въпроса: „ Какво прави вашата компания за благосъстоянието на планетата?“.

Симона Стилянова, основател на Основа:

Създадoхме „Основа“ с идеята да помага на бизнеса и да процъфтява в синхрон с околната среда. А това може да се случи единствено когато се базираме на данни, поставяме си конкретни ясно измерими цели и комуникираме прозрачно с всички заинтересовани страни, ангажирайки ги за промяна.

Биляна Младенова- Милева,Мениджър ESG стратегия „Уникредит Булбанк:

За „Уникредит Булбанке изключително важно да се присъедини към Часът на Земята и да даде добър пример. Банките имат основна роля в екологичната, социалната и управленска трансформация.  Трансформацията за нас е ежедневие, мисия и е част от нашата стратегия. Работим по различни направления, създаваме портфолио от продукти със зелена и социална насоченост.

Румен Йончев,  мениджър „Ключови клиенти“ на „Кингли“ :

„Кингли“ е компания, която се занимава с производство на чорапи и текстил. Ние сме една от 52 компании във световен мащаб, които притежаваме Gots Organic сертификата – най-високото ниво на органичен памук. Това е текстил, който щади околната среда. Компанията допринася за изграждане на една по-добра атмосферa. Всичко това постигаме чрез дрехите, които произвеждаме за нашите клиенти. Глобалният стандарт за рециклиране, който също притежаваме, е изключително важен за нас и нашата работа, включително и за нашите клиенти.“

Прочетете още:

Часът на Земята 2023: Защо е важен и какви дейности предлага WWF?

 

Запишете се за нашия бюлетин

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ