• Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
English

Защо брандовете трябва да имат приобщаващ маркетинг?‎

Гергана Манолова от Гергана Манолова
2 години преди
в ESG съвети за бизнеса
A A

Световните брандове целят многообразието да бъде все по-ценено и видимо‎ и постигат това чрез приобщаващите маркетингови кампании. Примери за такива кампании, идващи от световните компании, показват тенденциите в ‎областта на разнообразие, равнопоставеност и приобщаване (DEI).

Приобщаващият маркетинг е важна стратегия, която брандовете трябва да прилагат както по бизнес, така и по етични причини. Ето кои са някои от тях.

Глобален обхват и въздействие

Брандовете, които използват приобщаващ маркетинг, създават усещане за близост и разбиране на проблемите на потребителите, като по този начин достигат по-широка аудитория. Кампании, направени в локален контекст по общовалидни теми, могат да достигнат зрители по целия свят, благодарение на социалните мрежи. Такъв пример са кампаниите на Ariel и Pampers от Индия, които призовават за равенство между партньорите чрез споделяне на домакинските задачи и на грижата за децата.

Неразработен пазар

Компаниите, които обръщат внимание на неразработени до момента пазари, са по-конкурентноспособни. Това са фирми, които решават проблеми на потребителите, за които до момента други не са предложили алтернативи. Пример за това е Fenty Beauty на певицата Рияна, която предлага козметика с 50 нюанса фон дьо тен, за да отговори на търсенето на клиенти с различен цвят на кожата.

Подобно на серията „красота за всички“, други компании търсят възможности да предложат на своите клиенти точния нюанс чорапогащник, тъй като така нареченият телесен цвят не пасва на всеки.

Компания, производител на шампоан в САЩ, разработва серия за всеки тип коса. Кампаниите им подчертават разликите между косата на хора от различните раси, които имат специфични нужди и търсят решенията в своята козметика.

Дълготрайни взаимоотношения с клиентите

Когато компаниите се фокусират върху дългосрочната си репутация, те градят връзка и лоялност у потребителите си, а не разчитат на еднократни транзакции с тях. Dove е компания, която от години прави кампании за нормализиране на различията. Чрез техните кампании те показват жени с различен тип тяло, цвят на кожата и възраст и така акцентират върху повишаване на самочувствието и самоуважението.

Репутацията, която компанията гради дългосрочно, помага за позиционирането им като приобщаваща компания, което пък им носи приходи.

Независимо от фокуса на текущата маркетингова кампания, никога не е твърде късно да бъдат включени мултикултурни образи, различни гласове и емоционално разказани истории, които насърчават разнообразието и приобщаването. След като маркетинговите материали отразяват по-добре реалния свят, следващата стъпка е в обучението на аудиторията относно включването.

Тагове: маркетингприобщаванерекламни кампаниирепутациясветовни брандоветоп новини
Сподели234Tweet146Сподели41

Свързани Новини

BUSINESS with INTEGRITY
ESG съвети за бизнеса

Форум „BUSINESS with INTEGRITY“ ще обедини колективни действия срещу корупцията

от Danail Kanev
май 19, 2025
0

Форум „BUSINESS with INTEGRITY“ 2025 ще покаже връзката между прозрачността, отговорното управление и устойчивостта за справянето с корупцията. Събитието ще...

Прочети ощеDetails
Меките умения, от които поколението Z се нуждаят
ESG съвети за бизнеса

Меките умения, от които поколението Z се нуждаят

от Гергана Манолова
май 19, 2025
0

Поколението Z, родени между 1995 – 2005, е различно от останалите, с които взаимодейства на работното място. Те поставят фокус...

Прочети ощеDetails
Томаш Свобода: Beyond Zero вдъхновява други бизнеси да бъдат печеливши и устойчиви
ESG съвети за бизнеса

Томаш Свобода: Beyond Zero вдъхновява други бизнеси да бъдат печеливши и устойчиви

от Danail Kanev
май 16, 2025
0

С помощта на първата медийна платформа за популяризиране на устойчиви практики в България ESGnews.bg за първи път у нас бе...

Прочети ощеDetails
ESGnews.bg отличи седем компании с приза „Ние променяме“
ESG съвети за бизнеса

ESGnews.bg отличи седем компании с приза „Ние променяме“

от Danail Kanev
май 16, 2025
0

Шест компании и една природозащитна организация получиха награди в поредицата на ESGnews.bg „Ние променяме“. Кампанията на първата медийна платформа за...

Прочети ощеDetails
ESG
ESG съвети за бизнеса

Нови ESG регулации и тяхното въздействие върху МСП

от Адв. Десислава Белева
май 15, 2025
0

Преди да говорим за законови изисквания, нека си припомним, че нашето съществуване, като хора, общества и бизнеси, е подчинено на...

Прочети ощеDetails
Последни
Следваща Статия
Екологичен проблем ли са употребяваните вейп устройства?

Екологичен проблем ли са употребяваните вейп устройства?

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни новини

прогнози за времето

Модел с AI на Microsoft дава по-бързи, по-точни и по-евтини прогнози за времето

май 23, 2025
Amazon

Инвеститорите на Amazon отхвърлиха всички предложения на акционерите

май 23, 2025
климата

Развитие на интелигентно банкиране, съобразено с климата и устойчивостта

май 23, 2025
авокадото

Вредно ли е авокадото за околната среда?

май 23, 2025

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

ESG-black

Страници

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Част от групата на

Part of the group of:

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Terms of Use

Protection of personal data

Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .

© 2025 All rights reserved! Building and Digital Marketing thanks to MasterWeb LTD.

Няма резултат
Виж всички резултати
  • Contact us
  • Team
  • Advertising

© 2023

  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти

Forgot Password?

Sign In