Starbucks Coffee Company обяви, че ще позволи на клиентите във всички лицензирани обекти на компанията в САЩ и Канада да използват собствени чаши за многократна употреба, дори и когато поръчват предварително през приложението. По-голямата част от напитките на веригата се консумират в движение, а това дава възможност на клиентите на компанията да помогнат за постигането на целта ѝ да намали отпадъците с 50% до 2030 г., съобщава изданието esgnews.com.
В Starbucks си представяме бъдеще, в което всяка напитка може да се сервира в чаша за многократна употреба. Предлагането на повече възможности на клиентите да използват лична чаша, когато посещават Starbucks, бележи осезаем напредък към бъдещето. Знаем, че нашите клиенти са загрижени за планетата и сега те могат да се присъединят към нас в усилията ни да даваме повече, отколкото вземаме, независимо как поръчват”, казва Майкъл Кобори, главен директор по устойчивост на Starbucks.
Starbucks е първата верига в САЩ, която дава опция за използване на собствена чаша, когато се поръчва през мобилен телефон. В Канада веригата е първата, предлагаща всякакви напитки във всякакви размери през мобилно приложение. Това са част от усилията на компанията към преминаване към продукти за многократна употреба и намаляване на продуктите за еднократна употреба.
Както знаем, най-устойчивата чаша вероятно е тази, която вече притежавате. Носенето на собствена чаша в магазините е важна стъпка за намаляване на отпадъците от опаковки за еднократна употреба. Starbucks е лидер в това, като първия национален мащабен търговец на дребно в САЩ, който предлага персонално поръчване на чаши във всеки канал, включително мобилна поръчка“, казва Кейт Дейли, управляващ директор и ръководител на Центъра за кръгова икономика в Closed Loop Partners.
С мисъл към партньорите и клиентите
Starbucks започна тестове за употреба на собствени чаши на клиентите миналата пролет в 200 свои обекта в Колорадо. Партньорите на компанията помогнаха за изработването на персонализирани малки съдове за многократна употреба, които всички магазини ще използват за прехвърляне на поръчки към лични чаши.
Компанията за напитки подкрепя опциите за употреба на чаши за многократна употреба от 30 години, а през последните години веригата проведе повече от 20 теста за многократна употреба в магазини по целия свят, като планира още такива през тази година.
Докато следваме нашите планове и стъпки, това не изисква повече време и всъщност прави клиентите ни по-щастливи. Използването на собствени чаши се превърна в голям хит”, казва Брук, партньор, който е работил в магазин и участвал в теста в Колорадо.
Прочетете още:
Starbucks сертифицира над 3500 свои обекта като “Зелени магазини”