ESG News

„Лидл България“ спаси храна за 3.7 млн. лв.

Компанията надгражда инициативата си „Без разхищение - с голямо намаление“ с нови продуктови групи

Споделяне:

„Лидл България“ и нейните клиенти за две години са спасили храна на стойност 3.7 млн. лв. Чрез инициативата „Без разхищение – с голямо намаление“ компанията се бори с разхищението, като предлага годни за консумация хранителни продукти с наближаващ срок на годност, намалени на 30 и дори 50 %.

Инициативата допълва множеството оперативни мерки, вкл. с помощта на модерни технологии, с които гарантираме предлагането на свежи и пресни продукти всеки ден, но същевременно и усилията ни за намаляване на хранителния отпадък“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на „Лидл България“.

„Добрите резултати ни стимулират да надградим кампанията с добавянето на още продуктови групи с намаление. По този начин насърчаваме и нашите клиенти да бъдат по-отговорни по темата и даваме възможност нещо добро за природата да бъде добро и за семейния бюджет.“

Нови попълнения в хранителната верига

Компанията е първата хранителна верига в България, която започна целенасочена кампания срещу разхищението на храна. От началото на този ноември в кампанията се включват и много нови продуктови групи с намаление от 30% с наближаващ срока на годност.

„Лидл България“ прилага редица мерки за ефективно управление на стоките, включително и съвременни технологии за автоматизация на процесите. Например внимателно планиране, оптимизация на количества и ежедневни доставки, както и цялостна система за проследяване и контрол на качеството –от производствената база, през централните складове на компанията, до магазина и на рафта. По този начин компанията успява да предлага на своите клиенти както винаги свежи, пресни и качествени продукти, така и допринася за ограничаването на глобалния проблем, свързан с хранителния отпадък.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ