ESG News

Nestlé с нови устойчиви цели

Международната компания Nestlé обяви инициативите за устойчива трансформация на три от нейните марки

Споделяне:

Международната компания Nestlé обяви инициативите за устойчива трансформация на три от нейните марки. Бонбоните Quality Street ще бъдат продавани с рециклируеми хартиени опаковки, а вафлите Kit Kat ще са опаковани с 80 % рециклирана пластмаса. Мултинационалната верига ще инвестира над 1 милиард долара до 2030 г., за да мотивира фермерите, доставящи марката Nescafe, да употребяват по-екосъобразни методи на земеделие.

С промяната при опаковките компанията ще се премахне над три милиарда отпадъци от опаковки

Продуктите на марката Quality Street ще бъдат в опаковъчен материал с двойно фолио и целулоза към рециклируеми FSC-сертифицирани хартиени опаковки. Това е втората марка на Nestlé, след Smarties, която преминава към хартия. Преходът се очаква да започне в следващите няколко месеца.

„Nestlé Confectionery заема лидерска позиция по отношение на устойчивостта на опаковките, докато работим за намаляване на употребата на чиста пластмаса с една трета и превръщането на всички наши опаковки в рециклируеми или повторно използвани през следващите три години“, поясни изпълнителният директор на компанията, Ричард Уотсън.

Nestlé отделя 1 милиард долара за защита на кафето от климатичните заплахи

Целта на голямата верига за храни и напитки е да направи 100% от своите опаковки рециклируеми или повторно използвани до 2025 г.  Изменението на климата може да възпрепятства доставката на кафе, тъй като реколтата се отглежда близо до екваториалния пояс, който е застрашен от екстремните метеорологични условия, суши и урагани. Повишаващите температури ще намалят площта, подходяща за отглеждане на кафе, до 50 % до 2050 г., според Междуамериканската банка за развитие. 

Устойчиво обучение и финансови стимули, с цел мотивация

Голямата компания ще предложи обучение, за най-добрите техники за засаждане и финансови стимули, за да мотивира фермерите да предприемат действия, като засаждане на покривни култури за защита на почвата. Мрежата на Nestlé е с повече от 500 000 фермери, снабдяващи зърна за Nescafe, очаква се да бъдат удвоени с още 200 000. 

Снимка: Unsplash

Очаква се да заменят кафеените дървета с устойчиви на болести и климатични промени сортове, които могат да помогнат за подмладяване на площите с кафе и увеличаване на добивите за фермерите. Nestlé предлага стимули и премии за зърна от отговорно производство, поради невъзможността на фермерите да предприемат такива мерки сами.

Nestlé купува 8% до 9 % от зелените зърна в световен мащаб

С повече от 5500 чаши Nescafe, които се изпиват по света всяка секунда и над 10 милиарда франка от продажби, Nescafe е влиятелен купувач на кафе, който купува 8% до 9% от световните зелени зърна. Отглеждането на кафе по устойчив начин е сложно предизвикателство. Инвестирането в регенеративни практики е рисковано и скъпо за фермерите предимно заради нестабилността на пазара.

Повече от 80% от семействата, отглеждащи кафе, живеят на или под прага на бедността, според TechnoServe, организация с нестопанска цел. Те също така се борят с растящата инфлация, свивайки бюджетите на домакинствата си.

В Мексико, Кот д’Ивоар и Индонезия Nescafe ще пилотира програма за финансова подкрепа, за да насърчи фермерите да преминат към регенеративни методи. Заедно с фермерите ще изпробва мерки като условни парични стимули и метеорологична застраховка, за да направи отглеждането на кафе по-устойчиво.

За разлика от първокласната марка Nespresso на Nestlé , която вече доставя повече от 90% от своето кафе по устойчив начин, продуктите на Nescafe се конкурират повече по отношение на цената, ограничавайки способността ѝ да увеличи рязко колко плаща на фермерите за тяхната реколта.

Новият план се основава на предишни усилия за устойчивост на кафето, започнали преди 12 години, които включват около 100 000 фермери. Целта е това да се удвои през следващите години.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ