ESG News

Kак служителите на Samsung изграждат по-устойчиво бъдеще?

Споделяне:

Samsung Electronics наскоро обяви новата си екологична стратегия, с която компанията прави цялостно усилие да се присъедини към глобалното движение за справяне с изменението на климата. В съответствие с тази ESG визия, компанията вярва, че положителното въздействие върху планетата започва от служителите. Именно те са водещи в култивирането на култура на устойчивост и социална отговорност.

Луис Ксавие, ръководител на екипа за удовлетвореност на клиентитите в Бразилия, стартира “Re+” – програма за рециклиране, повишаване на осведомеността и образование. Мисията ѝ е свързана с това, да не се позволява електронните отпадъци да се губят. Ксавие и екипът му дават възможност на потребителите да събират и изхвърлят правилно електрониката, съобщава ESG News.

Помислете за този изключително често срещан сценарий: надграждате мобилния си телефон и захвърляте стария в чекмеджето, за всеки случай. Въпреки това, като задържате този телефон, вие сте оставили настрана устройство, в което вероятно е останал живот. Нещо повече, като не рециклирате стария смартфон веднага, намалявате шанса той да бъде използван повторно, казва Луис Ксавие пред изданието.

Като цяло бразилците имат повече от 240 милиона смартфона за население от по-малко от 215 милиона. Ако включим преносими компютри и таблети, числото скача до над 350 милиона, или 1,6 артикула на човек, според проучване на бразилско училище Fundação Getúlio Vargas (FGV).

Като цяло нетърпението ни да се снабдим с ново оборудване и колебанието ни да се разделим със старите си артикули са това, което прави изхвърлената електроника най-бързо растящата категория битови отпадъци в света, добавя той.

Проблемът с електронните отпадъци е голям и нарастващ, а решаването му ще изисква усилия както от частния, така и публичния сектор.

Програмата Re+

Глобалната програма на Samsung за рециклиране за първи път пристигна в Бразилия през 2017 г. и предлага на потребителите безплатен, екологичен и практичен начин да рециклират или изхвърлят своите електронни продукти и домакински уреди. Компанията приема артикули не само на Samsung, а от всяка друга марка, включително батерии, мобилни телефони, преносими компютри, хладилници, перални и други счупени, използвани или неизползвани продукти.

Samsung създаде около 350 кошчета за събиране на малки артикули от всички марки в магазините на Samsung Electronics и Samsung Experience Stores в Бразилия. За по-големи електронни продукти, като телевизори, хладилници и перални, потребителите могат да планират взимане от домовете им, разказва Ксавие.

Луис с гордост съобщава, че към първата половина на 2022 г. Samsung е постигнал 190% ръст в броя на събраните артикули в сравнение със същия период на 2021 г. Въпреки това, той има още по-високи цели.

Повече от насърчаване на рециклирането и правилното изхвърляне на електрониката, както и намаляване на въздействието на технологиите върху околната среда, нашата мисия с Re+ е да повишим информираността на потребителите за важността на пълен и отговорен цикъл на връзка с продуктите, казва Луис.

Той отбелязва, че най-голямото предизвикателство е разширяването на информираността на клиентите за програмата. В резултат на това Луиз и неговият екип участват непрекъснато в образователни програми в училищата и стартират различни кампании и събития, за да повишат осведомеността за важността на рециклирането – гарантирайки, че бъдещите поколения ще растат, оценявайки планетата и ролята, която играят за опазването ѝ.

„Когато се заемем с това като семейство, можем да помогнем на следващите поколения да научат за устойчивостта и как тя може да им помогне, и да насърчаваме мисленето и културата на устойчивост, така че децата да започнат да го разпространяват, като говорят и на своите приятели и колеги“, категоричен е Луис.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ