ESG News

Evian пуска колекция от дрехи, създадена от 72 000 рециклирани бутилки

Новата съвместна кампания на Rothy's и Evian предвижда трансформация на пластмасови бутилки в дрехи и аксесоари за тенис

Споделяне:

По случай тенис турнира US Open в Ню Йорк, който се проведе през септември 2021 г., марката Rothy’s, специализирана в дизайна на обувки от рециклиран материал, обедини усилията си с Evian, за да събере 72 000 бутилки вода, използвани по време на събитието, за създаване на специална колекция.

Година по-късно двете организации обявиха пускането на своята капсулна колекция, вдъхновена от света на тениса, само няколко дни преди началото на тазгодишното издание на тенис турнира US Open.

Партньорство в името на планетата

Снимка: facebook/Rothy’s

Rothy’s и Evian се ангажираха да рециклират и трансформират тези хиляди пластмасови бутилки по устойчив и екологичен начин. Във фабриката на Rothy’s бутилките се обработват и трансформират в меки конци. След това се зашиват заедно, за да се създадат модни платове и материали за облекло и аксесоари.

Двете марки са в челните редици на устойчивостта и са се ангажирали да работят заедно, за да намерят решение за пластмасовите отпадъци. И двете марки са сертифицирани като въглеродно неутрални и възприеха метода на кръговата икономика. Така те намалиха въглеродните емисии във всеки етап от своето производство и започнаха безопасни практики като използването на два пъти рециклирани материали, rPET2 опаковки, технология за рециклиране на обувки и инвестиране в природосъобразно намаляване на въглеродните емисии за всяка миля корабоплаване.

„Това, което Rothy’s се стреми да направи, е да запълни всяка празнина в пътуването на жизнения цикъл на продукта от начина, по който се доставя, как е проектиран и произведен, и след това евентуално как се разгражда и преработва“, обясни Саския ван Гендт, ръководител на отдел Устойчивост в Rothy’s.

„Кръговостта като цяло символизира жизнения цикъл на продукта – и за да го постигнете, не става въпрос само за това как се използват материалите, как произвеждате дълготрайността на продукта, но и за затварянето на цикъла чрез предлагане на рециклиране и крайна решения за износване.“

Снимка: facebook/Rothy’s

Новата колекция

Базираната в Сан Франциско модна компания Rothy’s представи новата си еко капсулна колекция, включваща два чифта маратонки, шапка, козирка, чанта за ракета, банан и чанта за спортни дрехи в предимно бели, червени и сини нюанси и със спортно-елегантен дизайн.

Стартирала на 23 август, колекцията Rothy’s x Evian е достъпна на уебсайта rothys.com и директно в магазина на Rothy’s в Ню Йорк. Цените варират според артикулите – от 75 евро за козирка, до 495 евро за чанта. Колекцията стартира с голям успех, тъй като много продукти вече са разпродадени.

„Винаги трансформираме пластмасови бутилки в нишки, но никога досега не сме правили нещо подобно. Партньорството с Evian ни позволи да преработим бутилките с вода от най-големия тенис турнир в Ню Йорк в шикозни стилове за тенискорта“ – споделят Rothy’s на страницата си във Фейсбук.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ