Какво е устойчива бизнес трансформация, как може да бъде постигната и как устойчивостта може да се превърне в конкурентно предимство за една компания? Отговор на тези въпроси започва да търси главният изпълнителен директор на американската компания за производство на килими Interface Рей Андерсън през 1969 г.
Андерсън поставя началото на революция в търговските подови настилки, а към днешна дата Interface е световен лидер в модулните подови настилки, предлагайки първокласни килими и луксозни винилови плочки (LVT).
Трансформацията на Interface
Трансформацията на традиционната компания за производство на килими започва през 1994 г. Главният изпълнителен директор Рей Андерсън решава, че иска да трансформира компанията си във време, когато думи като устойчиво развитие, декарбонизация и нетна нула все още не съществуват и подобни практики не са обичайни. Той и екипът му, заедно с помощта на автора, предприемач и природозащитник Пол Хоукън, се впускат в мисия за премахване на всички отрицателни въздействия върху околната среда, като се очаква целта да бъде постигната до 2020 г.
Ако искате да разберете как едно прозрение на главния изпълнителен директор на Interface Рей Андерсън преди толкова години, променя живота на служителите и разбиранията на индустрията за лидерство и устойчивост, не пропускайте събитието на ESGnews.bg “Beyond Zero – Business Transformation Story of The Century”, по време на което ексклузивно ще гледаме филма “Beyond Zero” за първи път в България.
Повече подробности за събитието очаквайте в сайта ESGnews.bg!