• Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
English

Shein отчита нарастващ интерес към кръгови модни практики

Божидара Живкова от Божидара Живкова
1 година преди
в Компании
A A

Скорошно проучване, проведено от Shein, в партньорство с Alchemer, се задълбочава в модните навици и нагласите за устойчивост на клиентската база. Проучвайки над 3500 души в САЩ, Мексико, Бразилия, Обединеното кралство, Франция и Германия, изследването хвърля светлина върху ключови прозрения за разбирането и ангажираността на клиентите с циркулярността в модата. пише изданието esgnews.com.

Проучването разкрива ясен ентусиазъм сред потребителите за включване на кръгови практики в живота им. Даряването на неизползвано облекло и участието в онлайн препродажба между партньори се очертават като най-популярните начини, по които участниците участват в кръговата модна екосистема. Трябва да се отбележи, че интересът към различни кръгови дейности нараства, като клиентите изразяват желание да увеличат участието си през следващата година.

Как клиентите се справят с нежеланото облекло в различните региони?

Докато предаването на артикули на приятели и семейство е обичайно в САЩ, Мексико и Германия, платформите за онлайн препродажба доминират във Франция, като 75% от клиентите на Shein в този регион избират този метод. Тези разнообразни подходи осигуряват ценни съвети как модния гигант може да приспособи своите инициативи за кръговрат по начин, който резонира с различни клиентски сегменти.

Проучването потвърждава, че препродажбата играе решаваща роля в преминаването на модната индустрия към кръговрат. Въпреки че мотивите за препродажба се различават в зависимост от демографията и местоположението, печеленето на пари остава основният двигател за всички групи. Въпреки това почти половината от респондентите в Бразилия, Обединеното кралство, Франция и Германия също са водени от ангажимент за устойчивост и циркулярна мода, демонстрирайки нарастващо осъзнаване на ползите за околната среда от дрехите втора употреба.

Противно на някои схващания, изследването показва, че потребителите носят техните дрехи често. Повечето респонденти съобщават, че носят артикули на Shein повече от 10 пъти, като една трета надвишава 30 пъти. Трябва да се отбележи, че по-младите клиенти (18-29 години) са склонни да се възползват повече от своите дрехи в сравнение с по-възрастните си колеги.

Преодоляване на празнината в осведомеността

Проучването идентифицира „разлика между намерение/действие“, когато става въпрос за кръговрат, като почти половината от анкетираните признават ограничено разбиране, въпреки че са чували термина. Компанията за мода цели да повиши осведомеността чрез образователни инициативи и практически решения, които дават възможност на клиентите да участват активно в кръговото модно движение.

Проучването на Shein Circularity Study 2023 рисува обещаваща картина на нарастващия интерес на клиентите към кръговите практики. Като признава нуждите и предпочитанията на клиентите, компанията може да насърчи по-устойчиво бъдеще за модната индустрия.

Прочетете още:

Европа залива Африка с използвани дрехи

Тагове: Sheinдрехи втора употренбакръгова икономикамодапроучванетоп новини
Сподели234Tweet146Сподели41

Свързани Новини

климата
Компании

Европейските фирми засилват лобирането за действия в областта на климата

от Danail Kanev
май 14, 2025
0

Европейските компании все повече лобират за решителни действия в областта на климата, установи ново проучване, цитирано от Гардиън. Бизнесът настоява...

Прочети ощеDetails
wizz air
Компании

Wizz Air стартира план за нулеви емисии, фокусиран върху устойчиво авиационно гориво

от Божидара Живкова
май 2, 2025
0

Европейската нискотарифна авиокомпания Wizz Air обяви старта на „Полет към нулеви нетни емисии“ – новата си пътна карта, очертаваща плана...

Прочети ощеDetails
БАТ България насърчава отговорното поведение
Компании

БАТ България насърчава отговорното поведение

от Божидара Живкова
април 30, 2025
0

БАТ България надгражда своята годишна програма за насърчаване на отговорното поведение с превенция срещу изхвърлянето на дребни отпадъци и опазване...

Прочети ощеDetails
DEI Concept
Компании

DEI – неразделна част от стратегията на Astellas

от Божидара Живкова
април 30, 2025
0

Разнообразието, равнопоставеността и включването – това не са просто модерни термини, които се появяват в корпоративни презентации. Това са принципи,...

Прочети ощеDetails
Модни гиганти се обединяват, за да се справят със замърсяването с микрофибър
Компании

Модни гиганти се обединяват, за да се справят със замърсяването с микрофибър

от Денимир Димитров
април 25, 2025
0

Замърсяването с микрофибър се превърна в един от най-належащите екологични проблеми, свързани с модната индустрия. Малки синтетични влакна, освободени от...

Прочети ощеDetails
Последни
Следваща Статия
Еколози са против идеята на Берлин за въздушни влакове без машинист

Еколози са против идеята на Берлин за въздушни влакове без машинист

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни новини

строителството

Климатичните предизвикателства пред строителството

май 18, 2025
кибератаки

Слънчевите системи може да са изложени на риск от кибератаки

май 17, 2025
общности

Климатично интелигентни общности: Как локалните решения водят до глобално въздействие

май 17, 2025
папа

Католиците в Амазония се надяват, че новият папа ще защити тропическите гори

май 16, 2025

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

ESG-black

Страници

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Част от групата на

Part of the group of:

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Terms of Use

Protection of personal data

Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .

© 2025 All rights reserved! Building and Digital Marketing thanks to MasterWeb LTD.

Няма резултат
Виж всички резултати
  • Contact us
  • Team
  • Advertising

© 2023

  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти

Forgot Password?

Sign In