ESG News

L’Oreal обяви нова система за етикетиране

Компанията ще показва въздействието на продуктите си върху околната среда

Споделяне:

Производителят на продукти за разкрасяване L’Oreal обяви нова система за етикетиране, което да отразява въздействието на компанията в САЩ. Козметичният лидер ще информира потребителите си за целия жизнен цикъл на продуктите, съобщава ESGtoday.

L’Oreal наскоро направи проучване сред 2000 възрастни американци, а изследването показва, че повечето респонденти очакват да намерят информация за ролята на производителите в устойчивостта. Системата за етикетиране е основен компонент от програмата за устойчивост „L’Oréal за бъдещето“, а внедряването ѝ в САЩ има ефект върху потребителското поведение, като дава тласък на индустрията за красота към устойчивостта.

Това идва във време, когато устойчивостта е във фокуса на повечето американски потребители. Използвайки принципите на науката за околната среда, този инструмент ще подкрепи по-информираните решения при покупките и ще насърчи култура на по-голяма прозрачност на марката“, казва Паняни МакГоуан, главен директор по устойчивост на L’Oreal.

Системата за етикетиране проследява влиянието на продуктите на L’Oreal върху биоразнообразието през целия им жизнен цикъл – от съставките до опаковката, производствения процес, транспорта и изхвърлянето им.

Калкулиране на отпечатъка

L’Oreal ще предоставя информация за въглеродния и водния си отпечатък. Системата за етикетиране се наблюдава за първи път в продуктите за грижа за косата на компанията и постепенно ще бъде разпространена в портфолиото на марката. Системата е разработена съвместно с 11 международни и независими експерти, точността на данните са проврени от одитора Bureau Veritas, а стандартът на процесът съответства на препоръките на Европейската комисия за екологично представяне на продукта.

До 2030 г. нашата цел е 100% от нашите продукти да включват в своя дизайн подобрения във формули, производство, опаковане и други аспекти, които помагат за намаляване на въздействието им в сравнение с предишни поколения продукти“, казва Санфорд Браун, президент на L’Oreal, “Изследвания и иновации” за Северна Америка.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ