ESG News

LG OLED телевизорите са с повече мисъл за природата

Споделяне:

LG Electronics поема дългосрочен ангажимент в посока опазване на околната среда, насочвайки усилията си към налагане на повече процеси и иновации за удължаване жизнения цикъл на продуктите и преминаване към рециклирането им в края на този цикъл.

Освен за повишаване на комфорта и потребителското изживяване, опазването на околната среда е втората много важна посока, в която LG непрестанно въвеждат иновации за подобряване на процеса за производство, устойчивост на продуктите и последващото им рециклиране.

Благодарение на тази насоченост LG OLED телевизорите са създадени със самоосветяващи се пиксели, което премахва необходимостта от задна подсветка и множество други слоеве, като флуоресцентен лист и комбиниран оптичен лист. Това пести ресурси и намалява броя на компонентите, което пък означава по-малко токсични вещества и по-малко замърсяване на въздуха вътре, когато потребителят гледа у дома. Освен това отпадъците намаляват и степента на рециклиране в края на жизнения цикъл на продукта се повишава.

Освен при използваните технологии, устойчивостта на телевизорите е видима и още при дизайна на LG OLED.  За разлика от много конвенционални телевизори задните капаци на LG OLED са предимно от метал, вместо пластмасови. Използването на този материал спомага за намаляване на емисиите от летливи органични съединения — веществата, които може да причинят замърсяване на въздуха на закрито и рак.

Усилията на LG в опазването на околната среда многократно са признавани официално от множество международни лидери и отличия, последните от които са Dow Jones Sustainability™ World Index и компанията Corporate Knights. Конкретно OLED телевизорите пък получават официално признание от Societe Generale de Surveillance (SGS), швейцарска мултинационална агенция за изпитвания, която сертифицира телевизорите като еко продукт.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ