• Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
English

Проучване: Модната индустрия „крие“ влиянието си върху природата

Денис Българанов от Денис Българанов
2 години преди
в Компании
A A

Ново проучване на Fashion Revolution класира 250 от най-големите модни брандове на базата на тяхната прозрачност за влияенето им върху околната среда и работни условия. Само две марки имат резултати над 80%, но за сметка на това, 70 марки споделят само между 0% и 10% от данните си.

Разликата между ниския и високия резултат показва конкретни действия от страна на фирмата. Високият сочи, че има висок шанс бранд да работи за подобряването на отпечатъка си върху природата и човешките права. Ниският, съответно, означава, че има скита информация и по-висок шанс за злоупотреби.

Времето ни изтича и голяма част от модната индустрия отказва да се промени“, сподели Лив Симпличиано, експерт от Fashion Revolution. „Ние не можем да си купим решение за глобалното затопляне. Не можем да рециклираме, за да избегнем свръхпроизводството и, честно казано, няма мода на една мъртва планета.“

Най-прозрачните модни брандове в проучването

Според проучването има два бранда, които бележат резултат над 80% за прозрачност и това са OVS с 83% и Gucci с 80%. В категорията 70%-80% се намират още Kmart Australia -76%, Target Australia – 76%, United Colors of Benetton – 73%  и H&M – 71%.

От другата страна на класацията, обаче, са имена като New Yorker – 0%, Max Mara – 0%, celio – 1% и Reebok – 1% измежду още 66 други имена, част от проучването.

Какво не споделят брандовете в това проучване?

Според експертите 100% резултат в проучването би означавало, че всички данни за всеки доставчик по веригата, политиката на фирмата и процедурните практики са известни. Според данните, 94% от брандовете, обаче, не споделят какво гориво използват за производството на дрехи.

99%, пък, не споделят на какво количество от работниците по веригата им получават заплата гарантираща жизнения минимум. Едва 7% от компаниите са склонни да споделят резултатите от мерките, които са предприели за намаляване на замърсяването на води в следствие на дейността си. Само 4%, пък, споделят количеството текстилни отпадъци от пред-производствения процес.

Още по темата: 

Eтичен омбудсман разследва NIKE, Dynasty Gold за принудителен труд в Китай

Тагове: ESGмодапрозрачностпроучванетоп новиниустойчивост
Сподели234Tweet146Сподели41

Свързани Новини

Amazon
Компании

Инвеститорите на Amazon отхвърлиха всички предложения на акционерите

от Danail Kanev
май 23, 2025
0

На годишното си събрание инвеститорите на Amazon.com отново отхвърлиха всички резолюции на външни акционери, включително три, целящи да се справят...

Прочети ощеDetails
гайки
Компании

Иновативни гайки пестят 260 тона метал на година

от Алексения Димитрова
май 22, 2025
0

В германската провинция Баден-Вюртенберг има много индустрии. Всяка се бори не само да оцелее, но и да продава по евтино....

Прочети ощеDetails
Petrobras
Компании

Бразилия разреши на Petrobras добив на петрол в Амазония

от Danail Kanev
май 22, 2025
0

Решение на бразилската агенция за опазване на околната среда Ibama ще позволи на държавната петролна компания Petrobras да се приближи...

Прочети ощеDetails
изменението на климата
Компании

Водещ винопроизводител напуска Испания заради изменението на климата

от Danail Kanev
май 20, 2025
0

Водещ европейски винопроизводител предупреди, че може да се наложи да изостави земите на предците си в Каталуния след 30 години,...

Прочети ощеDetails
климата
Компании

Европейските фирми засилват лобирането за действия в областта на климата

от Danail Kanev
май 14, 2025
0

Европейските компании все повече лобират за решителни действия в областта на климата, установи ново проучване, цитирано от Гардиън. Бизнесът настоява...

Прочети ощеDetails
Последни
Следваща Статия
Германия има план за гигантска мрежа за водород до 2032 г.

Германия има план за гигантска мрежа за водород до 2032 г.

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни новини

прогнози за времето

Модел с AI на Microsoft дава по-бързи, по-точни и по-евтини прогнози за времето

май 23, 2025
Amazon

Инвеститорите на Amazon отхвърлиха всички предложения на акционерите

май 23, 2025
климата

Развитие на интелигентно банкиране, съобразено с климата и устойчивостта

май 23, 2025
авокадото

Вредно ли е авокадото за околната среда?

май 23, 2025

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

ESG-black

Страници

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Част от групата на

Part of the group of:

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Terms of Use

Protection of personal data

Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .

© 2025 All rights reserved! Building and Digital Marketing thanks to MasterWeb LTD.

Няма резултат
Виж всички резултати
  • Contact us
  • Team
  • Advertising

© 2023

  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти

Forgot Password?

Sign In