Българската компания AMPECO, която разработва платформа за управление на зарядни станции, вече е сертифицирана като B Corporation (B Corp) и се присъединява към други глобални лидери в областта на ESG за постигане на приобщаваща, справедлива и регенеративна икономика.
Чрез своята надеждна и гъвкава платформа за управление на зареждането на електрически превозни средства българската софтуерна компания предоставя на операторите на зарядни станции необходимите инструменти за стартиране и разширяване на техния бизнес, заедно с положителното въздействие върху околната среда и обществото.
Новината бе обявена официално по време на конференцията Intercharge Network Conference (icnc23) в Берлин – еднa от най-значимите конференции в областта на електромобилността, която събира всички експерти в бранша, и на която представители на AMPECO бяха поканени да разкажат за бизнес модела си и сертифирицането като B Corp на специална презентация по време на събитието.
Постижението на AMPECO отразява ангажимента за развиване на решения в мащаб и стимулиране на иновациите чрез отговорни бизнес практики, като спомага за ускоряване на трансформацията на сектора на мобилността и екосистемата на електрическите превозни средства. Сертифицирането е началото на пътешествието на AMPECO към прозрачност, отчетност и непрекъснато усъвършенстване, което със сигурност ще вдъхнови клиентите на компанията, но и други заинтересовани страни – очакваме с нетърпение да видим положителното въздействие, което това може да окаже за стимулиране на промяната в цялата индустрия”, коментира Сара Гарсия, ръководител на отдел “Развитие на пазарите” в B Lab.
Сертификатът B Corp
Сертификатът B Corp потвърждава, че бизнесът на AMPECO отговаря на високи стандарти за устойчивост, отчетност и прозрачност. B Lab, мрежата с нестопанска цел, сертифицираща B Corporations, оказва положително въздействие върху компаниите по целия свят, като им помага да балансират печалбата с ползата за общността, околната среда и заинтересованите страни.
B Lab измерва цялостно въздействието на компаниите, като обхваща пет ключови области: управление, служители, общност, околна среда и клиенти. За да получи сертификата, AMPECO преминава през дълъг процес, който изисква ангажираност от страна на всички екипи и отдели в компанията.
Общността на B Corp включва широк спектър от индустрии по целия свят и над 7000 компании, сред които са добре познати брандове като Patagonia, The Guardian, Coursera, The Body Shop, Envato, Kickstarter, Cotopaxi и др.
Прочетете още: