• Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
English
English

Lidl и WWF поставят началото на амбициозно международно партньорство

Общата цел на сътрудничеството е да даде възможност на клиентите да направят още по-устойчив избор

Danail Kanev от Danail Kanev
12 месеца преди
в Компании
A A
Lidl

Томас Велакот, изп. директор на WWF Швейцария, Кристоф Пьол, директор снабдяване в Lidl International и Кирстен Шуит, генерален директор на WWF International (от ляво надясно)

Една от най-големите вериги търговци на дребно – Lidl и WWF (Световен фонд за природата), една от най-големите независими природозащитни организации в света, обявиха началото на ново петгодишно международно стратегическо партньорство в 31 държави. Дългосрочното сътрудничество с WWF ще се съсредоточи върху работа по веригата за създаване на стойност на Lidl. По този начин ще спомогне от една страна за справяне с глобалните екологични предизвикателства на нашето време, като гарантира, че повече домакинства ще получат достъп до по-устойчив избор. От друга ще допринесе за насърчаване на бизнес модели, работещи в хармония с природата и в рамките на планетарните граници.

Партньорството бележи нова стъпка в ангажимента за устойчивост, който Lidl поддържа от години като част от международната си стратегия за корпоративна социална отговорност. Общата цел на това сътрудничество е да даде възможност на клиентите да направят още по-устойчив избор.

С обединени усилия

„В качеството си на един от най-големите търговци на дребно на хранителни стоки осъзнаваме своя ангажимент и влияние. Поемаме отговорност с цел да правим бизнес в рамките на планетарните граници. За Lidl устойчивото управление е не само въпрос на отношение, но и основа за бъдещата жизнеспособност на нашия бизнес модел. С подкрепата и експертността на WWF ще издигнем своята ангажираност за устойчивост на по-високо ниво. Можем да преодолеем големите глобални предизвикателства като изменението на климата и загубата на природа само ако обединим усилия. Ето защо вярваме в силните партньорства, за да работим съвместно в името на по-устойчив избор“, заяви Милена Драгийска, Главен изпълнителен Директор на Лидл България.

„Начинът, по който произвеждаме и консумираме храна и енергия, е един от водещите двигатели на загубата на природа и изменението на климата. За да спрем и преодолеем най-голямата криза, пред която е изправено човечеството днес, се нуждаем от смели и спешни действия за промяна на нашите хранителни и енергийни системи, а секторът на храните и търговията на дребно има голяма роля в стимулирането на тази промяна. Като един от най-големите търговци на дребно Lidl притежава мощен международен лост за стимулиране на устойчиви промени в хранително-вкусовата промишленост и търговията на дребно. WWF се гордее, че  обединява усилия с Lidl за тази кауза, като едновременно ще подкрепяме и предизвикваме ритейлъра“, добави Кирстен Шуит, генерален директор на WWF International.

Заедно вече в 31 държави

През последните няколко години Lidl и WWF вече успешно работят заедно на някои отделни пазара, например в Швейцария и Австрия. Новото партньорство разширява обхвата на тази дейност в световен мащаб, за да ускори устойчивостта на международно ниво. Lidl си поставя за цел да направи устойчивото пазаруване още по-лесно за своите клиенти по целия свят в бъдеще и да работи заедно с WWF, за да предостави по-устойчив избор, активно формирайки устойчивата трансформация. Партньорството с WWF ще подкрепи тази цел чрез фокусиране върху следните ключови области:

  • опазване и насърчаване на биоразнообразието;
  • отговорно управление на водните ресурси;
  • защита на климата чрез научно обосновани климатични цели;
  • изграждане и разширяване на проследими вериги за доставки без обезлесяване и преобразуване;
  • отговорно снабдяване с критично важни суровини като палмово масло, соя, какао, чай, кафе, дърво и хартиени продукти;
  • отговорно снабдяване с риба и морски дарове и опазване на критичните риболовни зони и запаси;
  • ангажиране в застъпничество за по-съзнателни, устойчиви диети и консумация;
  • намаляване на хранителните отпадъци.

В допълнение към ангажимента на Lidl по собствената верига за създаване на стойност компанията ще подкрепи различни природозащитни проекти на WWF, за да помогне за опазването на околната среда в регионите, от които черпи суровини.

Тагове: WWFЛидл Българияпартньорствотоп новиниустойчивост
Сподели234Tweet146Сподели41

Свързани Новини

Rolls-Royce
Компании

Rolls-Royce ще изгражда първите малки модулни реактори във Великобритания

от Danail Kanev
юни 12, 2025
0

Великобритания избра британската корпорация Rolls-Royce за изграждането на първите малки модулни реактори (SMR) в страната. Това е част от плана...

Прочети ощеDetails
Фантастико
Компании

„Фантастико до теб“ финансира 22 проекта с бюджет от близо 500 000 лв.

от Danail Kanev
юни 11, 2025
0

22 организации от цялата страна спечелиха финансиране от програмата „Фантастико до теб“, за да реализират проектите си в сферите „Образование“,...

Прочети ощеDetails
Microsoft
Компании

Microsoft се ангажира с отстраняване на 1,24 милиона тона въглерод

от Danail Kanev
юни 9, 2025
0

Microsoft подписа знаково 10-годишно споразумение с боливийската Exomad Green за отстраняване на близо 1,24 милиона тона CO₂ чрез биовъглища –...

Прочети ощеDetails
AI
Компании

Косвените емисии на технологичните гиганти са се увеличили със 150% с разширяването на AI

от Danail Kanev
юни 6, 2025
0

Използването на изкуствен интелект от Amazon, Microsoft, Alphabet и Meta е увеличило техните глобални косвени емисии средно със 150% от...

Прочети ощеDetails
tbi bank
Компании

tbi bank публикува втория си доклад за устойчивост

от Danail Kanev
юни 6, 2025
0

За втора поредна година tbi bank публикува доклада си за устойчивост, изцяло съобразен с новите Европейски стандарти за отчитане на...

Прочети ощеDetails
Последни
Следваща Статия
Франция

Какво рискува Франция, ако не изпълни Националния си енергиен и климатичен план?

Последни новини

устойчивост

Искат ЕС да разхлаби допълнително правилата за устойчивост

юни 13, 2025
уебсайт

Затварят водещ американски уебсайт за климата заради уволнения

юни 13, 2025
търг

Бразилия продава на търг права за добив на петрол месеци преди домакинството на Cop30

юни 13, 2025
хранителни вериги

Затворени хранителни вериги: превръщане на отпадъците в богатство чрез кръгова икономика

юни 13, 2025

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН

ESG-black

Страници

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Част от групата на

Part of the group of:

  • Контакти
  • Реклама
  • Екип
  • Контакти
  • Реклама
  • Екип

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Terms of Use

Protection of personal data

Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .

© 2025 All rights reserved! Building and Digital Marketing thanks to MasterWeb LTD.

Няма резултат
Виж всички резултати
  • Contact us
  • Team
  • Advertising

© 2023

  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти
  • Всички новини
    • Регулации
    • Компании
    • ESG съвети за бизнеса
    • Ние променяме
    • Тенденции
    • Добрият пример
    • Инвестиции
    • Иновации
    • Подкаст
    • TOP JOBS
  • ESG&FRIENDS
  • ESG Awards
  • За нас
    • ESGnews
    • Екип
    • Реклама
    • Контакти

Forgot Password?

Sign In