По повод Международния ден на кафето, Nespresso акцентира върху риска, който застрашава световното производство на кафе и насочва фокуса в посока усилия за неговата защита.
Кампанията The Empty Cup
С кампанията The Empty Cup ни представя дългогодишния посланик на бранда- Джордж Клуни, който държи празна чаша с лого на Nespresso. Снимката символизира належащото предизвикателство, с което се сблъскват производителите на кафе. До този момент 60 % от дивите видове кафе са в опасност и 50 % от земята, която се употребява за отглеждането му, може да стане неизползваема до 2050 г.
„Заплахата от изменението на климата е реална и производителите на кафе са на първа линия. Жизненоважно е да дадем възможност на тези общности да изградят финансова и екологична устойчивост така, че не само да оцелеят, но и да процъфтяват и просперират. Тази концепция е в основата на подхода на Nespresso. Но това е нещо повече от кафе. Изменението на климата не е нещо, което една компания или дори цяла индустрия може да коригира. Това изисква спешни, смели действия в глобален мащаб. Залозите са високи”, споделя Джордж Клуни.
Nespresso по пътя за подобряване на добива и качеството на реколтата
Основната цел на кафе компанията през последните 20 години е подсигуряване и закрила на висококачествено кафе. Пусната в ход през 2003 г. рамо до рамо с Rainforest Alliance, Nespresso AAA Sustainable Quality™, подобрява добива и качеството на реколтата, като защитава околната среда и прехраната на фермерите и техните общности.
Nespresso намалява глобалните емисии чрез регенеративно земеделие
Като се помага на земеделските общности да опазят земята си от метеорологичните сътресение, се постига устойчивост при производството на кафе. Това е възможно чрез регенеративно земеделие. Този подход е напът да намали глобалните емисии от производствата на културите и да направи селските райони по-устойчиви на климатичните промени.
Изменението на климата се отрази сериозно на реколтите в Пуерто Рико
Въздействието от климатичните промени се усети много силно в Пуерто Рико, където преди пет години урагани опустошиха производството на кафе, унищожавайки 80% от реколтата на острова. Благодарение на усилията на програма с множество заинтересовани страни, включително Nespresso, за първи път тази година се очаква реколтата да достигне нивата си от преди природното бедствие.
За Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA е иноватор и модел за подражание в сферата на кафето. Компанията работи с над 140 000 фермери в 18 страни чрез програмата AAA Sustainable Quality™ в посока внедряване на практики за устойчиво развитие в кафе плантациите. От 2003 г. си сътрудничи с Rainforest Alliance и впоследствие присъединилата се Fairtrade International. Компанията започва програма за помагане и подобряване на добива и качеството на реколтите. Устойчивото предлагане на висококачествено кафе и оптимизиране на поминака на фермерите са гарантирани.