Bayer обяви пускането на ForGround, първата цифрова платформа за фермерите, която има за цел да трансформира начина, по който производители от всякакъв размер могат по-лесно да направят прехода към устойчиво земеделие. Платформата предлага на фермерите инструменти, ресурси, отстъпки, както и потенциал за получаване на приходи чрез въглеродната програма на Bayer и за свързване с фирми, които искат да подобрят своите цели за устойчивост и въглеродна неутралност.
Въз основа на съществуващата въглеродна програма на Bayer, ForGround ще я разшири и ще я доразвие, за да надхвърли въглеродните компенсации и да проучи други начини, по които фермерите могат да окажат положително въздействие върху дейността си, чрез възприемане на практики и технологии за регенеративно земеделие и потенциал да се свържат с компаниите, за да им помогнат да постигнат целите си за устойчивост – от производството на място до интервенции във веригата на стойност и компенсации на въглеродни емисии.
Лидер в селското стопанство
„Като световен лидер в селското стопанство, Bayer е в уникална позиция да помогне за стимулиране на трайна промяна, като работи директно с фермерите и бизнеса чрез използване на нашия глобален мащаб, за да намалим въздействието си върху планетата и да подкрепим фермите за поколения напред“, каза Лео Бастос, ръководител на глобалните търговски екосистеми в Bayer CropScience.
Знаем, че по-добрите реколти и по-доброто бъдеще започват със здрави почви и инвестиране в успеха на фермерите – и вярваме, че платформата ForGround ще им помогне да направят прехода към по-устойчиви практики, а и ще гарантира, че селското стопанство е част от решението за климата.“
Чрез ForGround Bayer ще помогне на регистрираните фермери да прилагат и управляват практики, които могат да осигурят ползи за тяхната земя, като подобряване на здравето на почвата, повишена наличност на вода, по-малко вложени ресурси, повишена устойчивост на атмосферни влияния и по-малко ерозия на почвата, както и възможност за генериране на допълнителни приходи, като ги свържете с програми като Bayer Carbon.
Наличните предимства са:
- Най-добрата в класа си практическа агрономическа подкрепа за преход, полеви проучвания и изпитания, базирани на доказателства, подбрано съдържание и събития, общност от съмишленици и доверена мрежа от водещи експерти;
- Връзка с потенциални нови потоци от приходи за възприемане на тези нови практики (напр. програма Bayer Carbon);
- Намалени бариери за преходни разходи, включително стимули и награди, като безплатен абонамент за Climate FieldView Plus – водещото в индустрията приложение за дигитално земеделие на Bayer, което позволява още по-задълбочено разбиране на нивите на фермерите;
- Тази платформа позволява на фермерите да участват в тази все по-прозрачна верига на доставки, където потребителите се интересуват да знаят как се произвежда тяхната храна.
Компаниите, участващи в ForGround, могат да се възползват от набор от цифрови приложения, захранвани от Climate FieldView, за да дефинират и предложат програми за стимулиране, които им позволяват да постигнат целите си за устойчивост.
Нашата разлика е в разбирането на различните нужди, реалности и проценти на приемане от фермерите и различните начини, по които компаниите могат да окажат положително въздействие върху околната среда“, казва Бастос.
„ForGround е ключова търговска част от начина, по който работим за постигане на целите ни за намаляване на въглеродните емисии на нашите клиенти на полето на основните селскостопански пазари с 30 процента и превръщане във въглеродно неутрални на собствените ни операции до 2030 г. Подкрепата за регенеративното земеделие надхвърля нашите собствени ангажименти за устойчивост и заедно със земеделски производители и други компании можем да трансформираме стойността за колективно въздействие“, заключава Бастос.