ESG News

Витрина на Kaufland България получи екологичен сертификат от TÜV

Веригата смята, че това е „витрината на бъдещето“ – поставя нов стандарт в ритейла

Споделяне:

Признатата в световен мащаб авторитетна германска Асоциация за технически инспекции (Technischer Überwachungsverein – TÜV) е сертифицирала магазинна витрина на Kaufland България. Това е първият ритейлър в света, който получава подобен сертификат за качество. Той е за близо 29-метровата витрина в хипермаркета на веригата в столичния квартал „Банишора“.

От веригата казват, че „витрината на бъдещето“ е нискоемисионна, изградена е според най-модерните екологични стандарти, разполага с LED осветление и ползва хладилен агент, който е в пъти по-щадящ околната среда, в сравнение с конвенционалните.

Оценката на TÜV AUSTRIA

Независимата организация TÜV AUSTRIA има над 150 точки по вътрешните правилници от протокола за проверка, по които е проверена витрината на Kaufland. Сред тях са критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и излагане на стоката, облекло и поведение на служителите, подредба и годност на продуктите.

Сертификатът удостоверява, че експлоатацията на съоръжението отговаря на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.

„Продължаваме да инвестираме в иновативни решения, които да гарантират качеството, което предоставяме на нашите клиенти. Новата ни витрина неслучайно може да бъде наречена „витрина от бъдещето“, защото тя задава нови критерии и нови стандарти – както за нас, така и за целия сектор“, коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

Той добави, че полученият международен сертификат от TÜV AUSTRIA е изключителна гордост за компанията, „защото потвърждава високото вътрешно ниво в контрола на качеството, който имаме и налагаме“.

„Одитирането и издаването на сертификат TÜV е дълъг, сложен и много прецизен процес. И това не е еднократен акт. По протокол, ние проверяваме вътрешните процедури в компанията, включително и провеждаме непланирани одити, защото марката TÜV е световно признат синоним за качество, надеждност и устойчивост”, коментира Димитър Краев, представител на TÜV AUSTRIA за България. 

Той допълни, че клиентите на Kaufland трябва да са сигурни, че виждайки печата с логото на TÜV, процесите и продуктите, които го носят, отговарят на най-високото международно ниво за качество.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ