ESG News

Bayer пуска платформа за устойчиво земеделие

ForGround е фокусирана върху трансформирането на начина, по който фермерите и компаниите си сътрудничат

Споделяне:

Bayer обяви пускането на ForGround, първата цифрова платформа за фермерите, която има за цел да трансформира начина, по който производители от всякакъв размер могат по-лесно да направят прехода към устойчиво земеделие. Платформата предлага на фермерите инструменти, ресурси, отстъпки, както и потенциал за получаване на приходи чрез въглеродната програма на Bayer и за свързване с фирми, които искат да подобрят своите цели за устойчивост и въглеродна неутралност.

Въз основа на съществуващата въглеродна програма на Bayer, ForGround ще я разшири и ще я доразвие, за да надхвърли въглеродните компенсации и да проучи други начини, по които фермерите могат да окажат положително въздействие върху дейността си, чрез възприемане на практики и технологии за регенеративно земеделие и потенциал да се свържат с компаниите, за да им помогнат да постигнат целите си за устойчивост – от производството на място до интервенции във веригата на стойност и компенсации на въглеродни емисии.

Лидер в селското стопанство

„Като световен лидер в селското стопанство, Bayer е в уникална позиция да помогне за стимулиране на трайна промяна, като работи директно с фермерите и бизнеса чрез използване на нашия глобален мащаб, за да намалим въздействието си върху планетата и да подкрепим фермите за поколения напред“, каза Лео Бастос, ръководител на глобалните търговски екосистеми в Bayer CropScience.

Знаем, че по-добрите реколти и по-доброто бъдеще започват със здрави почви и инвестиране в успеха на фермерите – и вярваме, че платформата ForGround ще им помогне да направят прехода към по-устойчиви практики, а и ще гарантира, че селското стопанство е част от решението за климата.“

Чрез ForGround Bayer ще помогне на регистрираните фермери да прилагат и управляват практики, които могат да осигурят ползи за тяхната земя, като подобряване на здравето на почвата, повишена наличност на вода, по-малко вложени ресурси, повишена устойчивост на атмосферни влияния и по-малко ерозия на почвата, както и възможност за генериране на допълнителни приходи, като ги свържете с програми като Bayer Carbon.

Наличните предимства са:

  • Най-добрата в класа си практическа агрономическа подкрепа за преход, полеви проучвания и изпитания, базирани на доказателства, подбрано съдържание и събития, общност от съмишленици и доверена мрежа от водещи експерти;
  • Връзка с потенциални нови потоци от приходи за възприемане на тези нови практики (напр. програма Bayer Carbon);
  • Намалени бариери за преходни разходи, ​включително стимули и награди, като безплатен абонамент за Climate FieldView Plus – водещото в индустрията приложение за дигитално земеделие на Bayer, което позволява още по-задълбочено разбиране на нивите на фермерите;
  • Тази платформа позволява на фермерите да участват в тази все по-прозрачна верига на доставки, където потребителите се интересуват да знаят как се произвежда тяхната храна.

Компаниите, участващи в ForGround, могат да се възползват от набор от цифрови приложения, захранвани от Climate FieldView, за да дефинират и предложат програми за стимулиране, които им позволяват да постигнат целите си за устойчивост.

Нашата разлика е в разбирането на различните нужди, реалности и проценти на приемане от фермерите и различните начини, по които компаниите могат да окажат положително въздействие върху околната среда“, казва Бастос.

„ForGround е ключова търговска част от начина, по който работим за постигане на целите ни за намаляване на въглеродните емисии на нашите клиенти на полето на основните селскостопански пазари с 30 процента и превръщане във въглеродно неутрални на собствените ни операции до 2030 г. Подкрепата за регенеративното земеделие надхвърля нашите собствени ангажименти за устойчивост и заедно със земеделски производители и други компании можем да трансформираме стойността за колективно въздействие“, заключава Бастос.

Запишете се за нашия бюлетин

Споделяне

Свързани Новини

Коментари

Коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Най-четени

ТЕНДЕНЦИИ